RUTA A LA MELERA PER SALELLES

LA MELERA PER SALELLES Excursió de 9,3 km i 254 m de desnivell. Amb sortida i arribada a Sant Sadurní de Salelles la ruta segueix entre boscos i camps de conreu fins trobar la carena que separa les aigües de la riera del Cornet de les del Torrent d’Infern. Segueix la carena fins a La…

RUTA AL CARDENER I TORRENT FONDO

CARDENER I TORRENT FONDO Excursió de 12,25 km i 100 m de desnivell. Amb sortida i arribada a l’aparcament del camp de futbol del Congost la ruta segueix entre el riu Cardener i l’antic reg dels Panyos fins a la seva resclosa. Continua seguin el curs del riu fins a Sant Joan de Vilatorrada on…

RUTA A VILADORDIS I ELS TRES SALTS

VILADORDIS I ELS TRES SALTS Excursió d’11,7 km i 240 m de desnivell. Amb sortida i arribada al Polígon del Trullols, la ruta travessa l’horta de Viladordis per baixar fins a la llera del riu Llobregat. Deixem la Gola del Bigaire per seguir per sota la cinglera de la roca Tinyosa, es passa la masia…

RUTA A LA CARENA DELS BARQUETS

LA CARENA DELS BARQUETS Excursió de 9,5 km i 204 m de desnivell. Amb sortida i arribada a la Torre del Lluvià, la ruta passa per la font de l’Arrel i puja per l’obaga de cal Servitge fins a la carena que separa l’antiga parròquia de Sant Salvador de Vallformosa i Sant Salvador de Guardiola.…

RUTA DELS POUS DE GLAÇ

RUTA DELS POUS DE GLAÇ Excursió de 11,5 km i 210 m de desnivell. Amb sortida i arribada a l’Oller del Mas a Salelles, la ruta es dirigeix cap a trobar la riera de Rajadell, passa pels gorgs de les Escaletes i dels Esparvers i un cop observat el pou de glaç, puja a la…

VOLTA AL COLLBAIX

VOLTA AL COLLBAIX Excursió de 14 km i 371 m de desnivell. Amb sortida i arribada a l’aparcament del Congost, la ruta s’inicia pel camí vell de Rajadell fins creuar el pont sobre la carretera C-25. A partir d’aquí voreja el Collbaix per pujar per l’Obaga de Can Server tot passant per la font del…

Passera sobre el Cardener a Can Poc Oli

L’Ajuntament de Manresa amb l’objectiu de promoure que les persones s’impliquin més en els afers públics de la ciutat  està avançant en el disseny d’un model de pressupost participatiu que articuli la participació activa de la ciutadania en el seu procés d’elaboració. El pressupost participatiu 2016 permet que les entitats de la ciutat puguin presentar projectes…

FESTA DEL SOCI 2016

El proper diumenge 10 d’abril de 2016 celebrem la Festa del Soci (#festasoci16) al Port del Comte, un esdeveniment tant per socis del CECB com per gent que no ho sigui encara. Després de l’èxit de la primera edició de l’any passat, des del Centre Excursionista de la Comarca de Bages hem decidit que la repetirem…

VOLTA AL COLLBAIX

Caminada apte per tothom. Itinerari d’uns 9,5 km amb sortida a les 8 del matí des del Pàrquing del Congost de Manresa travessant els camps dels Balcells, vorejarem la muntanya en direcció Nord per enfilar pel que ens portaria al collet i Fals, passarem per la font del MAGNÀ, passarem pel cim i baixarem en…